جك پ ن پ سري دوم
نوشته شده توسط : magy

دارم میرم دستشویی مادرم میگه میخوای بری دستشویی کنی؟ میگم پ ن پ میخوام برم دهنمو شیرین کنم....

 .

.

.

 

صبح دیرم شده به مامانم میگم :یه سیب برام بیار میگه می خای الآن بخوری؟

پ ن پ می خام کله سحری چک کنم قانون نیوتن هنوز سرجاشه یا نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 .

.

.

سوسك اومده تو اتاقم با جيييييييغ و داد داداشمو صدا كردم اومده ميگه بكشمش ميگم پ ن پ صدات كردم ي عكس يادگاري ازمون بگيري

 .

.

.

 

دیروز توی یه دعوا یک په نه په شنیدم خیلی باحال بود:

اولی : میدونستی خیلی خری؟!

دومی : په نه په فکر کردی فقط خودت خری!!!

خدایا این هم وطنان شاد رو از ما نگیر :))

.

.

.

به دوستم میگم نمره ها رو زدنا. میگه با شماره دانشجویی؟ میگم پ ن پ با شماره کفش. اونایی که دمپایی داشتن رو هم مردود کردن...

 .

.

.

 

دارم کرکره مغازه رو پایین میکشم.دوستم میگه داری مغازه رو میبندی؟

میگم پ ن پ گرمم شده دارم با کرکره خودمو باد میزنم...

 .

.

.

 

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم

بابام:میری بنزین بزنی؟

من:پ ن پ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه!!!!

.

.

.

یه بار تو صف دستشویی عمومی بودیم اونم چه صفی !!! یارو اومده بدون اینکه بخواد تو صف بایسته همینطور میره جلو ...گفتم اقا کجا؟؟؟ بیا تو صف .برگشته میگه إإإ صفه؟ گفتم پ ن پ ما هممون اینجا سپر انسانی قرار گرفتیم تا بهت ترکشی چیزی نخوره..ایستاده مات بهم نگاه میکنه.....

 .

.

.

 




:: موضوعات مرتبط: پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: